Subject: FW: Riigitee 15 kaitsevööndis km 58.45-58.54 Kehtna alevikus kaugküttetorustike rekonstrueerimise projekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 11:04:14 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/1640-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 6, 2025 11:02 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 15 kaitsevööndis km 58.45-58.54 Kehtna alevikus
kaugküttetorustike rekonstrueerimise projekt

Tere

Saadan täiendatud projekti ning selgitused allpool lisatud kirjas.

Lugupidamisega,

Tanel Rugam

Soojatooja OÜ

+372 507 1350

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 21, 2025 2:13 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Riigitee 15 kaitsevööndis km 58.45-58.54 Kehtna alevikus
kaugküttetorustike rekonstrueerimise projekt

Tere

Oleme materjalid üle vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada ning
esitada lisaandmeid.

*	Palume täpsustada, millises ulatuses soojatorustik välja
vahetatakse, kas riigitee nr 15 all paiknevates hülssides jääb torustik
vahetamata või vahetatakse ikkagi välja?

Palume kajastada vastavalt asendiplaanil.

Riigitee all paiknev hülssides torustik jääb vahetamata. Lisasin
täpsustava viite ka asendiplaanile.

*	Palume pikendada pikiprofiili, et kajastuks riigitee suuremas
ulatuses ning samuti olemasolevad hülsid ja torustik.

Lisaks palume kajastada ning esitada täpsem sõlme lahendus antud riigitee
maaüksusel oleva lahenduse kohta võimalusel eraldi joonisel/ristmevälja
joonisel.

Kuidas ühendus jääb maapinna suhtes, kas antud asukohta planeeritakse veel
mingeid objekte, milline torustik antud asukohta maapeale planeeritakse
(andmed, materjal, soojustus millega kaetud, tugevuseandmed jne).

Pikiprofiil pikendatud, Ühendussõlme lahendus lisatud

Ristmevälja joonisel kajastada olemasoleva tee ja teekatte kontuur,
olemasolevate ja projekteeritava tehnovõrgu asukoht ja nende sügavused
maapinnast ning teekattest, teemaa piirid, kaevikute asukohad ja kontuurid
ning nende kaugused teekattest ja/või muldkeha alumisest nõlvajoonest,
kaitsetoru paiknemine. Horisontaalne mõõtahel siduda tee teljega.

Ristmevälja joonisel (pikiprofiil) tehtud täiendused.

*	Asendiplaanil kajastada avatud kaeve korral ehituskaeviku
piirjooned ning nende kaugused teekatte servast. Eeltoodud nõude täitmisel
tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja varisemisnurka (kaeviku
sügavus, varisemisnurk 1:1).

Lisatud kaeviku joone ning kaugust teekatte servast.

*	Võimalusel kaaluda vb ka lahendust, et antud asukohas on võimalik
nn maapealne osa katta täiendavalt pinnasega ja taastada ala suuremas
ulatuses.

Kahjuks peaks siis asendama juba ka teealuse torustiku, mis antud hanke
mahus polnud. Kahjuks peab see järgmisesse etappi jääma.

*	Projekti materjalidest puudub katete taastamise osa (riigitee
mulde taastamine) asendiplaan, läbilõige jne.

Lisame juurde, et riigitee teekatendi konstruktsiooni taastamise
projekteerimisel tuleb lähtuda „Tee ehitusprojektile esitatavad nõuded“
(MKM 09.01.2020 määrus nr 2), tee ehitamise kvaliteedinõuetest ja
projekteerimisnormidest (EhS § 96 lg 3, § 99 lg 4) ning Transpordiameti
juhenditest
(https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid).
Avalikult kasutatavatele teedele projekti koostamiseks ja ehitamiseks on
nõutav vastava tegevusala kvalifikatsioon (EhS § 24) ning
projekteerimistingimused riigiteedele annab Transpordiamet.

Lisatud katete taastamise osa

*	Lisaks oleme seisukohal, et antud riigitee maaüksusel paiknevate
soojatorustike osas tuleb sõlmida ka IKÕ notariaalsed lepingud. Seega
palume esitada projekti juurde ka isikliku kasutusõiguse ala plaan
riigitee maaüksusel paiknevate soojatorustike kohta.

Lisatud IKÕ joonised.

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib tekkida täiendavaid
asjaolusid ja märkusi.

Palume edastada projekt uuesti kooskõlastamiseks, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 29, 2025 11:32 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Riigitee 15 kaitsevööndis km 58.45-58.54 Kehtna alevikus
kaugküttetorustike rekonstrueerimise projekt

Tere

Saadame kooskõlastamiseks Kehtna alevikus riigitee 15 kaitsevööndisse
jääva kaugküttetorustike projektlahenduse.

Lugupidamisega,

Tanel Rugam

Soojatooja OÜ

+372 507 1350

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.